Spotify Wrapped marketin biraleko kanpaina bat da, 2016tik Spotifyk urtero egiten du abenduaren hasieran eta gaur argitaratuko dute. Erabiltzaileek plataforman egindako jarduerari buruzko datu-bilketa bat ikus dezakete azken urtean izan duten musika kontsumoa, alegia. Julen Otaegik eta Iñaki Rubiok haien "Spoty-kiniela" egin dute. Zenbat minutu pasa dituzte musika entzuten? Zein da gehien entzundako albuma? Abestia? Eta artista?
Sarrien entzundako bost musikariak, gehien entzundako abestiak eta musika-genero gogokoenak jasotzen ditu. Plataformako eduki-ekoizleek ere Spotify Wrapped bertsioa badute, urte honetan haien edukia zenbat aldiz entzun den eta non ikusi dezakete.
Betiere, Spotifyk musika kontsumitzeko modurik kapiltalistena saritzen duela nabarmendu dute Rubiok eta Otaegik.