Nafarroako Volkswagenek 400 lanpostuko murrizketa proposatu du, ia bi urtez aplikatuko litzatekeena; 2024aren erdialdetik 2026aren hasierara bitartean bi txanda eta erdian lan egitea ekarriko lukeena. Hala jakinarazi dio enpresa-batzordeari, hitzarmena negoziatzeko lehen bileran.
Lau hamarkaden ondoren Polo autoa ekoizteari utziko dio Nafarroak martxoaren amaieran, nahiz eta abuztu erdialdera luzatu daitekeen. Une horretatik aurrera, lantegia auto elektrikoen fabrikazioa prestatzen hastea aurreikusi dute.
2025erako, ekoizpen-aurreikuspena 215.000 autokoa da, eta 2026rako, 200.000koa. Beraz, 2024ko bigarren hiruhilekotik 2025eko urtearen amaierara arte, 2 txanda eta erditan lan egitea proposatu dute. "Txanda horiek ez dira A, B eta C txandak izango, 1, 2 eta 3 txandak baizik, eta horrek langileak txanda batetik bestera aldatuko direla esaten digu", azaldu zien CGTk bere afiliatuei ohar batean.
Hasierako jaurtiketa-kurba amaituta, urtero, 2027. eta 2028. urteetan 350.000 autoren ekoizpen-bolumena aurreikusten da. Zifra horiei esker, "enpleguaren egungo zifrak berreskuratu eta gainditu ahal izango dira", enpresak azaldu duenez. Gainera, auto elektrikoak eta errekuntzakoak malgutasunez eta aldi berean ekoizteko prestatuta egoteak etorkizunerako bermea ematen du, ekoizpen-mailak babesten baititu merkatuaren balizko gorabeheren aurrean.