Alarma-egoeran erregistratutako NO2-en mailak "azken hamarkadako martxoko bigarren hamabostaldirako baxuenak dira aztertutako hiri guztietan". "Gainera, muga-balioaren eta OMEren urteko gidaren oso azpitik mantentzen dira, trafiko estazioetan muga hori martxoan maiz gainditzen denean", nabarmendu du erakunde ekologistak.
Ekologistak Martxan taldeak nabarmendu duenez, Covid-19ko krisiak "erakusten du motordun trafikoaren egiturazko murrizketa eta mugikortasun jarraibideetan egindako aldaketak direla hirietako airearen kutsadura jaisteko tresnarik onena". "Hirietan motordun trafikoa murrizteak kutsadura gutxitzen du, eta horrek osasun publikoa nabarmen hobetzen du", gaineratu du.
Hori dela eta, osasun krisia igaro ondoren, 'Egiaztapen horrek hiriko mugikortasun politikak markatu beharko lituzke, asmo handiko emisio txikiko guneak ezarriz, garraio publikoa berreskuratuz eta bizikleta eta oinezkoen joan-etorria bultzatuz, motordun ibilgailu pribatuaren ordezko garraiobide gisa'.