Nafarroako Gobernuak adierazi duenez, aurreratzea mugatzeko arrazoia da Foruzaingoaren Trafiko eta Bide Segurtasuneko Arloak N-121-A errepidean izandako istripu-tasari buruzko txostenetan egiaztatu zen arrisku-egoerak sortzen jarraitzen zutela ibilgailuen artean, eta horiek bat datoz erdiko erreian eta kontrako noranzkoan aurreratzearekin. Askotan, arrisku-egoera horiek bide-irteeretan eta aurrez aurreko, aurreko eta alboko talketan amaitzen ziren.
Nafarroako Gobernuak joan den astean iragarritako lehen neurria da, eta Trafikoko Zuzendaritza Nagusiari eskatuko dio radar finkoak jartzeko bide horretako 1 (Ezkabako tunelaren iparraldeko irteeratik Burutaingo gasolindegiraino) eta 6 (berako harrobitik Endarlatsaraino) tarteetan, istripu-tasa handiena dutenak. Gainera, teknologiak ematen dituen aurrerapenak aprobetxatuz, Exekutiboa proiektu pilotu bat abian jartzea aztertzen ari da, kameren eta adimen artifizialaren bidez errepidea aztertzeko eta denbora errealean eta, ondoren, ibilgailuen jarduna eta jokabideak behatu ahal izateko, etorkizunean istripu-tasa murrizteko neurriak hartzeko.