ELAren iritziz, salgaien garraioko ezbehar-tasa handia patronalak bultzatutako desarautzearen ondorio da, horrek eragin baitu koronabirusaren egungo pandemian funtsezkoa izan den kolektibo baten lan-baldintzak okertzea. Gainera, ELAk ohartarazten du sektoreko istripu-tasei buruzko datuetan azpi-erregistroa ematen dela; izan ere, lanak eragindako joan-etorrietan gertatutako gainerako istripuetan bezala, istripu horiek trafiko-istriputzat edo heriotza naturaltzat hartzen dira, eta ez dira estatistika ofizialetan islatzen.
ELAk gogorarazi du, dena den, ezbehar-tasak goranzko joera duela 2012tik, eta, Nafarroako Gobernuari eskatu dio alde batera utz ditzala behingoz lan-osasuneko elkarrizketa sozialeko politika ez-eraginkorrak, eta baliabide horiek erabil ditzala lantokietako segurtasun eta osasun-baldintzak kontrolatzera bideratutako baliabide publikoak areagotzeko.