"Primeran joan da, denak ondo funtzionatu du", esan du Jose Reyesek, proba egiteaz arduratzen den teknikariak, eta zehaztu du apaintzeko pletinaren bat soldatu besterik ez dela egin behar.
Zubia urtero berrikusten da, Frantziako Atariko atea altxatzea ahalbidetzen duen mekanismoa XIX mendekoa da eta. Hirian geratzen den zubi altxagarri bakarra da. Jaisten duten elementu mekanikoak 1753koak dira; kate sistema, berriz, bi mende geroagokoa da.
Proba Derché maniobra izenaz ezagutzen da, eta bertara Udaleko teknikariak eta Errege Magoen Kabalgata Elkarteko, Hermanos Aldaz aroztegiko eta Talleres Ismael Liras metalisteriako ordezkariak joaten dira.
Proba egiteko, 09: 15etik 10: 00etara trafikoa eta oinezkoen sarbidea mugatu behar zirela ohartarazi zen.
2007an berreskuratu zituen Iruñeko Udalak zubi horren mekanismoak, eta 2008ko urtarrilaren 5az geroztik, Ekialdeko Errege Magoak hiriko erdigunera sartzeko aukera ematen du.
Oraingo honetan, koipeztatzeaz gain, ohi bezala, oxido-hondarrak egon daitezkeela eta zubiko taularen metalezko egituran pinturaren egoera aztertu da.
Urtean zehar, mekanismoa blokeatuta dago pasagailuekin eta giltzarrapoekin.
Frantziako Ataria bi arkuz osatua dago, bata bestearen segidan daude, taula kanpoaldereneko arkuan eta barruan dituen mekanismoak (gurpila, kiribila, polea, katea eta kontrapisuak) arku beheratuko adreiluzko ganga-teilatutxo baten azpian.