Publizitatea

Erabiltzailearen aurpegia Asier Azpilikueta 2016ko eka. 8a, 14:07

Facebook-en ikusia. Papertxo baten irudia. Alde batean 6 multinazionalen logotipoak: Facebook bera, Volkswagen, Macdonalds, Lacoste, Apple eta Nike. Paperaren bertze aldean, aldiz, sei zuhaitzen hostoak: haritza eta... eta bertze bortz. Ez naiz bertzeak izendatzeko gai.

Ez naiz ni orain hasiko publizitatearen garrantzia azpimarratzen , ezta? Begi bistakoa da. Denok ulertzen dugu produktu bat ongi eta asko saltzeko behar-beharrezkoa dugula publizitatea. Eta publizitatea gutxitan ateratzen zaigu dohainik.

Geroa Bai alderdi politikoak adierazi du ekainaren 26ko hauteskundeetarako hauteskunde kanpaina zorrotza eginen duela, luxurik gabekoa, eta gehienez ere 95.000 euro gastatuko dituela, hau da, abenduko haustekundeetan gastatu zuenaren erdia gutxi gorabehera.

Hauteskundeetan produktu bat saltzen dute alderdiek eta horretarako publizitatean inbertitzen dute. Eta gehienetan diru gehien gastatzen dutenak dira boto kopuru handiena lortzen dutenak.

Geroa Baik abenduko hauteskundeetan 30.000 boto eskuratu zituen. Bada, zergatik pentsatzen dute orain diru gutxiago gastatuta emaitza hobeak lortuko dituztela?

EUSKALERRIA IRRATIAzale hori:

FM 98.3ko zein euskalerriairratia.eus webguneko edukiak musu truk entzun, irakur eta ikus ditzakezu.

Zuretzako eskari bat dugu: posible baduzu, lagun gaitzazu gero eta eduki gehiago eta hobeak sortzen, Iruñerriko euskaldun ororen eskura jartzeko.

Izan ere, zenbat eta komunitate handiagoa, orduan eta proiektu komunikatibo eraginkorragoa.


Bazkidetu zaitez!