Nafarroako Volkswagenen lantegiak 2024an utziko dio Polo autoa ekoizteari eta Landabengo lantegiko enpresa-batzordeak jakinarazi duenez, "2024ko lehen herenetik 2026ko erdialdera arte, aste oso irregularrak biziko ditugu geldialdi luzeekin konbinatuta”. Gainera, iragarri dutenez, “2025ean eta 2026an kontzentratuko gara batez ere, Euro 7aren eraginagatik eta auto elektrikoaren jaurtiketagatik”, iragarri du batzordeak eta aldi berean, kezkagarritzat jo ditu 2024-2027 aldirako aurreikusitako ekoizpen-bolumenei buruzko berriak.
"Agertoki horiek aldakorrak izan daitezkeen aurreikuspenak dira, baina azarotik hona beheranzko joerari eutsi zaio", adierazi du Volkswagenek. 2024rako aurreikuspena 250.000 autokoa izango da, izan ere, "Taigo eta T-Cross bakarrik egingo ditugu, ez baita nahikoa eguneroko gaitasuna betetzeko, hornitzaileen gaitasun kontratatuagatik eredu horietako unitate gehiago egitea ezinezkoa baita", azaldu du batzordeak.
UGTk bere afiliatuei jakinarazi dienez, urte eta erdiz 2.000 pertsona inguruko enplegu-soberakina egongo da. Sindikatuak jasotako informazioa "kezkagarria eta harrigarria" dela nabarmendu du eta "azpimarratu beharreko lehen segurtasun-lerroa plantillaren okupazioa eta enplegu-bermea” izan direla adierazi du.