Obrak aprobetxatu dira, gainera, bidegorriaren ondoko espaloia hobetzeko. Bere zabalera handitu da eta zoladura aldatu da, espaloiaren eta bidegorriaren arteko mugan zoru podotaktikorra jarriz. Jarduketa horien ondorioz, trafikoa ere baretu egin da, Magdalena kaleko ibilgailuen zirkulaziorako erreien zabalera murriztu egin baita, udalak ohar baten bidez jakinarazi duenez.
Labriteko ardatz iraunkorrak bi norabidezko bidegorri bat ezarriko du, hiriaren iparraldeko auzoak Iruñeko erdigunearekin lotuko dituena, Labriteko aldaparen bidez. Lehen zati horrek Antsoaingo udalerriarekin lotzen du.
Labriteko Ardatz Jasangarriak bidegorriari gehitu dio oinezkoen mugikortasuna hobetzea, espaloietan eta Tejeria parkea zeharkatzen duen bidean jarduketak eginez, bai eta eskualdeko hiri-garraio publikoa igarotzeko erraztasunak ere, autobus-errei esklusibo batekin, El Vergel kalearekiko bidegurutzetik Amaia kalearekiko bidegurutzeraino, Udalak zehaztu duenez.
Labriteko Ardatz Jasangarriko obrek aurrera jarraituko dute, eta udako hilabeteetan amaitzea aurreikusten da. Egiten ari diren lanen aurrekontua 1.192.000 eurokoa da. Urbanismo Tactico Pamplona aldi baterako enpresa-elkartea ari da lanak egiten. Construcciones Lacunza eta Goyo Señalización enpresek osatzen dute.
Mugikortasun aktiboko sareak zabaltzea eta hobetzea, oinezkoen eta bizikleten joan-etorrietarako, bai eta garraio publikoaren zirkulaziorako erraztasunak ere, beharrezkoak dira 2030erako Trantsizio Energetikoaren eta Klima Aldaketaren Iruñeko Go Green Estrategiaren garapenean aurrera egiteko. Estrategia hori hiria deskarbonizatzera eta egokitzera bideratuta dago, arlo horretako Europako helburuekin bat etorriz.
Labriteko ardatz jasangarria, gainera, Europako Next Generation EU funtsek finantzatutako proiektuetako bat da, Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren (PRTR) bidez, Espainiako Gobernuaren Garraio, Mugikortasun eta Hiri Agenda Ministerioak abiarazitako deialdi bati esker.