Nafarroako 26 ikastetxe gehiago, publikoak eta itunpekoak, Skolae hezkidetza programan sartuko dira datorren ikasturtean. Horietatik 24 Haur eta Lehen Hezkuntzako ikastetxeei dagozkie, eta bi Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako zikloak dituzten ikastetxeei.
Zehazki, honakoak dira: Azpilagaña, Cardenal Ilundain, El Lago, José María Huarte, Mendillorri, Víctor Pradera, Arrochapea, Sanduzelai eta Vázquez de Mella, Iruñean; eta Vírgen de la Cerca Andosillan, San Miguel Agoitzen, Francisco Arbeloa Azagran, Eulza eta Los Sauces Barañainen. Horiez gain, San Fermin eta Santa Maria la Real itunpeko ikastetxeak.
Ezaguna denez, Skolaek Nafarroako hezkuntza sistemari beharrezko baliabideak ematea planteatzen du, ikastetxeak hezkidetza zentro bihurtzeko. Programa hori kalitatezko hezkuntza inklusiboaren funtsezko elementu gisa proposatzen da
26 ikastetxe horiek etapa eta titulartasun desberdinetako193 ikastetxeei gehituko zaizkie, 3.633 irakaslerekin, 2017-2018 ikasturtetik hasi eta prestakuntza prozesua gainditu duten edo amaitzen ari diren irakasleekin.
Hobekuntzak programan
Skolae programak planteatzen duen helburua da behar diren baliabideak ematea Nafarroako hezkuntza sistema ez unibertsitarioko irakasle guztiek behar duten gaitasuna eskura dezaten ikasleek berdintasunez bizitzeko gaitasunak gara ditzaten.
Programa gidatzeko lehen ikastaroa (2017-2018) egin ondoren, eta hasierako prozesu horretan identifikatutako aldaketak eta hobekuntzak sartu ondoren, hiru urteko epea aurreikusi zen Skolae orokortzeko. Proposamen horrek funts publikoekin sostengatutako Nafarroako ikastetxe guztiak barne hartzen zituen, mailakako orokortze bat planteatuz, zentroei horretarako beharrezko prestakuntza, jarraipena eta laguntza bermatu ahal izateko.
Hiru ikasturte horietan, 2020ra bitartean, prestakuntza egin duten irakasleek egiaztatu dute programa egokia dela, baliabideak eskuratzeko eta ikasgelaren kudeaketan, programazioetan eta ikastetxearen kudeaketan hezkidetza ikuspegia txertatzeko.
Prozesuaren ebaluazioa egin ondoren, eta ikastetxeetan hezkidetza ikuspegia finkatuz, orain ikastetxe gehiago sartzea planteatzen da, orain arte sartutako ikastetxe guztien eta sartu berrien arteko laguntza, jarraipen, ebaluazio eta esperientzia trukerako egiturari eusteko. Esperientziari esker, hainbat hobekuntza egin ahal izan dira prozesuan, eta gehiago ere izango dira.