Kalimotxoa "sofistikatu" bilakatu denekoa

Euskalerria Irratia 2017ko api. 27a, 08:12

Pepsik kalimotxoaren bertsio "berria" egin du: hiru laurden ardo beltz, laurden bat markaren edaria, eta, edalontziaren ertzean, limoia. Konbinatu "sofistikatu" bilakatu du.  

Sare sozialetan hasi da Pepsi marka bere iragarki berria zabaltzen. Berehala oihartzun handia hartzen hasi da. Kalimotxoa edari "sofistikatu" bilakatu nahi du nonbait freskagarrien enpresa horrek. Pepsik kalimotxoaren bertsio "berria" egin du: hiru laurden ardo beltz, laurden bat markaren edaria, eta, edalontziaren ertzean, limoia. "Kali-motxo esaten diogu, eta lagunekin edaten dugu", dio iragarkiaren mezuak. Askok erantzun dute sare sozialetan jada: kalimotxoa hasteko, Coca Colaren freskagarriarekin egiten dela, alegia, Pepsiren konpetentzia den enpresaren freskagarriarekin. 

 

EUSKALERRIA IRRATIAzale hori:

FM 98.3ko zein euskalerriairratia.eus webguneko edukiak musu truk entzun, irakur eta ikus ditzakezu.

Zuretzako eskari bat dugu: posible baduzu, lagun gaitzazu gero eta eduki gehiago eta hobeak sortzen, Iruñerriko euskaldun ororen eskura jartzeko.

Izan ere, zenbat eta komunitate handiagoa, orduan eta proiektu komunikatibo eraginkorragoa.


Bazkidetu zaitez!