Telefono eta internet konpainiekin zerikusia dute herritarren kexek

Euskalerria Irratia 2016ko mar. 16a, 09:45

Krisi ekonomikoaren hasieratik kontsumitzaileek gehiago erreparatzen dute produktuen prezioetan eta erosketak planifikatuagoak dituzte.

Arduratsuago. Modu horretan jokatzen dute Nafarroako bizilagunek erosketak egiterakoan. Krisia lehertu zenetik, aldaketa izan da erosketa-jarreretan. Hala, prezioak gehiago konparatzen dituzte, erosketak planifikatuagoak izaten dituzte eta beharrezkoak ez diren produktuak ez erostera jo dute. Hala ere, ohiko zerbitzuetako kontratuak ulergaitzak dira %27rentzat. Iratxe kontsumitzaile taldek argitara eman ditu datu horiek. 100.000 nafarrek jarri zuten iaz kexaren  bat. Horien artean hirutik batek telefono konpainiarekin edo internetekin arazoak izan zituelako.

EUSKALERRIA IRRATIAzale hori:

FM 98.3ko zein euskalerriairratia.eus webguneko edukiak musu truk entzun, irakur eta ikus ditzakezu.

Zuretzako eskari bat dugu: posible baduzu, lagun gaitzazu gero eta eduki gehiago eta hobeak sortzen, Iruñerriko euskaldun ororen eskura jartzeko.

Izan ere, zenbat eta komunitate handiagoa, orduan eta proiektu komunikatibo eraginkorragoa.


Bazkidetu zaitez!